Disclaimer


Ting Tong! I'm a girl named Shinhui and I love my name sooo muchhie :D
Fifteen in this lovely year.
Birthday on 13 February!
I love my LIFE - FAMILY - FRIENDS - SUJU - and also YOU.Heeeee.
Everything I love HAHAHAHAHA ♥
  • FACEBOOK
  • TWITTER
    Feel like wanna know more 'bout my life?
    Aww visit me always laaaa XDD



  • 時間,就是走的那麼快
    2011年2月16日星期三 | 0 comments
    轉眼間 新年快離我們遠去
    想回新年前那種期待 興奮
    現在也會覺得開心

    轉眼間 媽媽回來已經有2個星期多
    從初一到現在
    媽媽明天也會回去怡保了TT
    這星期都是媽媽接送上下學
    而且也都在自己家裡睡
    明天過后我又要在舅家:(
    好,我又會開始適應.

    明天也決定翹課一天
    時間真的快的好快
    還有一個星期多就要考試
    我現在還沒准備
    我會盡我所能=)

    時間真的過得好快好快
    明天就是元宵了
    希望大家都能度過個快樂的元宵;)
    舒服的床我將投進你的懷抱
    各位晚安=)


    Older Post | Newer Post