Disclaimer


Ting Tong! I'm a girl named Shinhui and I love my name sooo muchhie :D
Fifteen in this lovely year.
Birthday on 13 February!
I love my LIFE - FAMILY - FRIENDS - SUJU - and also YOU.Heeeee.
Everything I love HAHAHAHAHA ♥
  • FACEBOOK
  • TWITTER
    Feel like wanna know more 'bout my life?
    Aww visit me always laaaa XDD



  • 我会想你们的♥
    2010年9月9日星期四 | 0 comments
    宝儿婧颖啊 你们两个都去玩了
    剩我一个在家里闷 都快闷死了
    你们快回来啊

    在你们回来前 我要把我的blog弄美美
    哈哈 我会尽量啦 应该可以的

    你们啊 要玩开心点啦
    我会想你们的 哈
    还有不要忘记我的手信啦[有点啰嗦]

    下次我们三个一定要一起去玩啦 哈
    说真的 还真的很想你们
    很想看到你们啦 快回来啦

    那就到这里 晚安♥

    Older Post | Newer Post